HTML

karak kalandjai

Eszünk, dugunk, figyelünk és figyelve vagyunk itt, Budapesten. Nem a világ veszett.

Friss topikok

  • meta_lover: Sziasztok lúzerek! Meta_lover is back máris 3 új bejegyzésssel. Olvassátok, fikázzátok, véleményez... (2008.12.31. 17:55) ne zabáljatok összevissza
  • wotan: sem AA, sem SzG neve nem csenget meg harangokat, MR2-t sem hallgatok... van hova fejlődni. A végt... (2008.09.07. 11:40) feszeshusú gimislányok dícsérete
  • deealer: Hehe errő eszembe jutott valami. Így szól: "Nem vagyok sznob, kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit... (2008.08.26. 14:23) a következő részek tartalmából
  • meta lover: újabb olvasnivalók - kicsit bővebb "élményleírások", bár Karak sikerénél jóval kevesebbről tanúsk... (2008.05.11. 16:36) csókszor csók
  • meta_lover: Karak én annyira irígyellek Téged, hogy Te csak úgy zsinórba' vágod gerincre a csajokat. Sajnos ne... (2008.03.25. 20:24) az ember az nem pingvin

Linkblog

A patkány éve

2008.01.10. 01:33 karak

és megint nem volt senki normális szilveszteri buliban, senkidesenki. én se. jó, persze mit nevezünk normálisnak, ugye. hogy a fél iroda thaiföldön cicázik fáradt szemű szolgáltatólányokkal, miközben én Zsoltibarátom főnökének családi villájában kóválygok a családi ezüst és néhány korai Szurcsik között, ahol a fürdőszobában pinaszoknyás, szilkonos nők tolják az orrukba a cuccot a márványpadkáról, hogy még a colgate totalt is leverik a nagy igyekezetben, az nem hiszem. meg hogy a meztelenszusis csaj, akit éjfél után hoztak be korhelyleves helyett, és a szívkagylót ettem le a melléről, a szomszéd Ági volt még régről, a józsefattiláról. mondjuk ők még mindig ott laknak. az se.

A Búvár Kund emlékverseny volt vicces egyedül, amikor a házigazda drakulás nosztalgiaflipperére tett teli lavórba kellett belenyomni az embernek a fejét és úgy minél több pontot csinálni. második lettem, ami szerintem nem rossz, pláne, hogy a Zsolti főnöke elég jól nyomja, mesélte a felesége, hogy néha, amikor lejön hajnalban inni egy kis vizet meg pisilni, akkor ötből négyszer ott találja a gépnél. Az ötből egyszer meg sehol.

Mondta a Zsolti főnökének a felesége, tudja ő, hogy az a szemét a titkárnőjét dugja, de nehogy már azt higgye az a kis kurva, hogy majd beleül a készbe, amiért ők ketten dolgoztak meg. ő aztán nem adja olyan könnyen ezt a dolgot, csak próbáljon meg a Zsolti főnöke lelépni azzal a ribanccal, nem marad neki egy gatyánál többje, az tuti, azt ő itt most megígéri nekem. na és hogy majd akkor kell-e annak a kis kurvának, na majd akkor meglátja. ez logikus érvelésnek hangzott, nem is várt választ igazán, bár  szivem szerint megkérdeztem volna, hogy egy gatyában neki kellene-e, így elmentem az Andival smárolni a sarokba, amihez nem fűlött a fogam túlságosan, de tudtam, hogy ilyenkor lehetetlenség taxit kapni.

Visszagondolva nem volt sokkal nyomorultabb ez az éjszaka (mert miben is különbözik ez az éjszaka a többi éjszakától?), mint sok kétezerhetes.

Hát lássuk meg azt a kétezernyolcat. a Patkány évét.

1 komment

Címkék: csaj szilveszter szusi flipper

A bejegyzés trackback címe:

https://karak.blog.hu/api/trackback/id/tr67291636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meta_lover · http://loosersclub.blog.hu/ 2008.01.12. 21:28:02

Karak!

Ha a budai műmájer juppimenedzser baráti köröd enervált bulija után :-) kiváncsi vagy egy másfajta szilveszeri élményre, akkor olasd el ezt loosersclub.blog.hu/2008/01/02/shopping_and_not_fucking

Amúgy ezt a patkány éve ötleted annak a bizonyos vezető informatikai cég újévi bulijának nyitóbeszédén adoptáltad?

De mindgy is, sok-sok bejegyzéshez alapul szolgáló élményt kivánok neked idén!

meta_lover
süti beállítások módosítása