HTML

karak kalandjai

Eszünk, dugunk, figyelünk és figyelve vagyunk itt, Budapesten. Nem a világ veszett.

Friss topikok

  • meta_lover: Sziasztok lúzerek! Meta_lover is back máris 3 új bejegyzésssel. Olvassátok, fikázzátok, véleményez... (2008.12.31. 17:55) ne zabáljatok összevissza
  • wotan: sem AA, sem SzG neve nem csenget meg harangokat, MR2-t sem hallgatok... van hova fejlődni. A végt... (2008.09.07. 11:40) feszeshusú gimislányok dícsérete
  • deealer: Hehe errő eszembe jutott valami. Így szól: "Nem vagyok sznob, kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit... (2008.08.26. 14:23) a következő részek tartalmából
  • meta lover: újabb olvasnivalók - kicsit bővebb "élményleírások", bár Karak sikerénél jóval kevesebbről tanúsk... (2008.05.11. 16:36) csókszor csók
  • meta_lover: Karak én annyira irígyellek Téged, hogy Te csak úgy zsinórba' vágod gerincre a csajokat. Sajnos ne... (2008.03.25. 20:24) az ember az nem pingvin

Linkblog

A Lány, aki nem látta a Macskafogót

2008.05.21. 19:20 karak

rutinból feldobom. hiába. nyomjamegapirosgombotésnyugodjonbékében. mintezköztudott. semmi.

és nem folytatja, és nem érti, kurvaélet, és nem érti. sőt, tulajdonképpen bután néz. és mégis gyönyörű. lepke van a bal bokájára tetoválva. és én nem hányok be, mégse. szép ez a lepke, szép.

nem okos. nem Úgy okos. nem tudja, ki a tótawé. ez valami fontos? ezt kérdezi.

tényleg, ez valami fontos?... csókolózunk, párás a szeme, puha a szája. nem szív, nem akar bébirépát és brazil növendékcsilit gyömöszölni a fogam közé. olyan a szaga nyakának, mint a mézes-müzlis danonnak.

te mindig ilyen komoly vagy? kérdezi. én vajon mindig ilyen komoly vagyok? síkhülyének néz, pedig mindenre tudok válaszolni, pedig ma már minden lényegeset elolvastam, megbeszéltem, írtam sok mailt, költöttem még többet és megfontoltan, kéjjel aláztam le több kollégámat. tizenkét perce csókolózunk, és még nem dugta a nyelvét a számba. talán most. talán most. és igen... dekurvajó. 

egy nagy, virágos réten szaladok.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: lány csók lepke macskafogó

A bejegyzés trackback címe:

https://karak.blog.hu/api/trackback/id/tr76455877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása