HTML

karak kalandjai

Eszünk, dugunk, figyelünk és figyelve vagyunk itt, Budapesten. Nem a világ veszett.

Friss topikok

  • meta_lover: Sziasztok lúzerek! Meta_lover is back máris 3 új bejegyzésssel. Olvassátok, fikázzátok, véleményez... (2008.12.31. 17:55) ne zabáljatok összevissza
  • wotan: sem AA, sem SzG neve nem csenget meg harangokat, MR2-t sem hallgatok... van hova fejlődni. A végt... (2008.09.07. 11:40) feszeshusú gimislányok dícsérete
  • deealer: Hehe errő eszembe jutott valami. Így szól: "Nem vagyok sznob, kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit... (2008.08.26. 14:23) a következő részek tartalmából
  • meta lover: újabb olvasnivalók - kicsit bővebb "élményleírások", bár Karak sikerénél jóval kevesebbről tanúsk... (2008.05.11. 16:36) csókszor csók
  • meta_lover: Karak én annyira irígyellek Téged, hogy Te csak úgy zsinórba' vágod gerincre a csajokat. Sajnos ne... (2008.03.25. 20:24) az ember az nem pingvin

Linkblog

az ember az nem pingvin

2008.03.23. 18:26 karak

eszkatiéknál voltam hosszúhétvégén időt tölteni, mivel ők legalább megtűrnek maguknál, ellentétben a többi kisgyerekes haverjaimmal, ahova a belépő minimum egy kisgyerek. kisgyerekes a kisgyerekesnek örül. broááh. bocs.

szóval tök rendesen faggattak a magánéletemről, hogy mi van a lányokkal, van-e valami érdekes. gondoltam, ha már kíváncsiak, elmesélem nekik Mandyt, az angol könyvvizsgálólányt, aki teljesen máshogy van borotválva, mint nálunk a csajok, Szilvit, akivel volt valami régen, aztán bekomolypasizott, de egy hónapja szakítottak, így előkerült viawiw, a két Katát a másodikról és az ötödikről, Dórit, akinek egy kamatcsökkentéses cikkéhez szakértettem, aztán megkért, hogy nézzem meg az új lakását, mert nem tudja, jól döntött-e tapétával és Nikit, aki rámesemeselt a hétvégi symbolbuli után, hogy nincs-e kedvem, és de, volt azóta kétszer is.

mire ráfordultam volna Edinára, akit nemrég a bankárkocsmában lőttem, modell és modellügynök egyben, egészen okos és egyáltalán nincs piros csík a melle alatt, amit nagyon értékelek, már láttam a szemükön, hogy nem igazán ezt a választ várták.

eszkati belecsapott egy körkörös eszmefuttatásba a valóságos életértelme és monogámia nyilvánvaló összefüggéséről, valamint a mai harmincas pasik önbecsapós menekülős attitűdjéről, aminek az a lényege, hogy valami fontosat nem mernek bevallani maguknak. hogy pontosan mi az, azt nem sikerült megértenem és ahogy férjelacira néztem, neki sem.

szerintem meg egyszerűen nem akarok több hónapig étlenszomjan álldogálni egy nyomorult tojás fölött.

1 komment

Címkék: kapcsolat ember pingvin

A bejegyzés trackback címe:

https://karak.blog.hu/api/trackback/id/tr19393658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meta_lover · http://loosersclub.blog.hu 2008.03.25. 20:24:59

Karak én annyira irígyellek Téged, hogy Te csak úgy zsinórba' vágod gerincre a csajokat. Sajnos nem mindenkinek ilyen könnyű az élete, Pl. loosersclub.blog.hu.
Ha én is ilyen jólszituált pénzügyes menedzser lehetnék, biztos turbóban gerjednének rám is ezek a céges p*-k. Vagy talán mégiscsak a vonzerőmmel van a baj? Lehet, hogy lúzer vagyok? Csak én?
meta_lover
süti beállítások módosítása