HTML

karak kalandjai

Eszünk, dugunk, figyelünk és figyelve vagyunk itt, Budapesten. Nem a világ veszett.

Friss topikok

  • meta_lover: Sziasztok lúzerek! Meta_lover is back máris 3 új bejegyzésssel. Olvassátok, fikázzátok, véleményez... (2008.12.31. 17:55) ne zabáljatok összevissza
  • wotan: sem AA, sem SzG neve nem csenget meg harangokat, MR2-t sem hallgatok... van hova fejlődni. A végt... (2008.09.07. 11:40) feszeshusú gimislányok dícsérete
  • deealer: Hehe errő eszembe jutott valami. Így szól: "Nem vagyok sznob, kérdezz meg bárkit. Úgy értem bárkit... (2008.08.26. 14:23) a következő részek tartalmából
  • meta lover: újabb olvasnivalók - kicsit bővebb "élményleírások", bár Karak sikerénél jóval kevesebbről tanúsk... (2008.05.11. 16:36) csókszor csók
  • meta_lover: Karak én annyira irígyellek Téged, hogy Te csak úgy zsinórba' vágod gerincre a csajokat. Sajnos ne... (2008.03.25. 20:24) az ember az nem pingvin

Linkblog

Vagyok én egy vibrátor?

2007.12.13. 15:15 karak

A Kingát vittem haza tegnap este. már hetek óta érett a dolog.

Gusztibulija, nézés, számcsere. szellemes smsek, aztán mailek, hosszú éjszakai telefonok. és megint sms. vagy négyszer randiztunk, ebből kétszer fényes nappal. közös ismerősöket beszéltünk ki, sétáltunk a koszlott Vajdahunyadvárban és fagyit ettünk a hidegbe'. nem küldött szmájlit az smsbe egyet se, viszont előnyösebbre cserélte a wiwen a képeit. komolyan tetszett, és tudtam, a szándék kölcsönös.

A TomGeorgeba vittem, jóban vagyok a sztanótomival, a csajoknak mindig imponál, ha ismered a tulajt, meg ha a pincér úgy hozza a kirroyalt, hogy a ház ajándéka. Olyankor rákönyökölnek az asztalra és pillognak. Jót ettünk, jót beszélgettünk, fizettem, mondok magamba, jöhet a taxi és a megérdemelt dugás.

Már az furcsa volt, hogy a Mammut előtt ő smárolt le. Vagy legalábbis olyan közel tolta az arcát, hogy le kellett smárolni. Aztán a vasaspályánál már visszaváltott, a lépcsőházban pedig úgy tett, mintha misem történt volna, csak szégyenlősen vihorászott. Lássuk meg.

Rövid tárlatvezetés után (ez az erkély, ez a panoráma, deszép, nahát) kedvesen, de férfiasan nekinyomtam a nappali ajtófélfájának. Újabb smárparti, jó, ruha le, jó, (vadiúj fehérnemű, hehehe), hálóbabe, rajtahát.

Na és innen.

be nem állt a szája - erősebben, lassabban, mééég, jóóó, jajdejóóó, erősebben, lassabban. mééég. mégerősebben. mindeközben fogta a kezemet, és folyamatosan vezette, föl-le, be, ki, egy ujjal, két ujjal, telitenyérrel, nyelvvel és nyelv nélkül, elengedett kézzel, mint a mászókán, esküszöm.

És közben folyamatosan a mmmmm, óóóóóó, ááááááá, mmmmm, jadejó, jajdejó, gyerebelém, igenigenigen, most, most.

az anyád keservit, azt. itt van, bazdmeg, a tied.

megint az ágy szélén ébredtem. tényleg nem fogja sejteni se, miért nem válaszolok majd a délutáni smsére?

 

6 komment

Címkék: randi fagyi dugás vibrátor nappali tomgeorge

A bejegyzés trackback címe:

https://karak.blog.hu/api/trackback/id/tr54262228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2007.12.13. 15:29:56

Nagyon kis szexi dognek kepzelhette magat kozben.
Biztos fiatal:)

Morpheus 2007.12.14. 00:45:55

Karak! Csak annyit, hogy k*rva jó a blog. Ennyi. És mindenben igazad van. Kár, hogy nem kezdted korábban, és remélem, még sokáig lesz türelmed hozzá. A közönséged már megvan!

(Vidéki csajok is zabálják, tőlem kapták a tippet... Azóta mind ezen a blogon lóg... Muhaha... a kis naivak...)

Jack 2007.12.14. 00:51:33

Ja, csak még egy kérdés! Nem nézed véletlenül a Californicationt? Most adja az HBO Kaliforgia címmel meg legyengített szöveggel... Az eredeti angol a király... Érdemes lenne belenézned, ismerős lehet a főszereplő, meg a stílus. Illene a bloghoz...

berlin 2007.12.14. 13:29:42

szánalmas. megérdemelt dugás? mit képzelsz?
szerintem fordítva esett meg a dolog, a csaj akart egy jót dugni és ennyi volt. te meg engedelmesen követted az utasításokat.

csabi 2007.12.14. 16:23:48

Nem értem. Miért baj az, ha vinnyog? Én szeretem. A szexben minden megengedett, már Lux Elvira is megmondta aki nagyon tudta. A lényeg, ha jó csaj dobd át a wiwes linket. kösz.

leves 2007.12.16. 15:44:16

mostanában két blogot olvasok.
az egyik a szakitshabirsz, a masik ez.
az tönkretesz, ez visszarántja belém a lelket. azt hiszem, inkább csak ezt kéne néznem.

go on.
süti beállítások módosítása